مزوتراپي مو در كرج

كلينيك زيبايي سامان اسكين,تزريق ژل, تزريق بوتاكس در كرج

مزوتراپي مو در كرج

۲ بازديد

مزوتراپي مو در كرج

مزوتراپي مو در كرج براي رويش مو، جوانسازي پوست، از بين بردن لك و چربي رواج دارد. اين روش درماني علاوه بر قرمزي و التهاب ضرر خاصي ندارد فقط بايد حتما توسط متخصص انجام شود.

مزوتراپي (Mesotherapy) به فرآيندي گفته مي شود كه انواع ويتامين ها، مواد معدني، مواد مغذي، كوآنزيم ها و ... از طريق تزريق به لايه زير پوست سر وارد بدن مي شود كه در ابتدا كمبود هاي ويتامين را به بدن رسانده و سپس باعث تنظيم نقص در هورمون ها مي شود.

مزوتراپي مو با توجه به بررسي ها و با توجه به شرايط فرد تجويز مي شود. به عبارتي ديگر مزوتراپي كوكتل هايي مي باشد كه به شكل  ريز تزريق هايي تشكيل شده كه طي آن نواقص و كمبود هايي كه نتيجه آن ريزش مو بوده جبران مي شود. اين روش تقريبا بدون درد بوده و براي بسياري از افراد تاكنون به خوبي نتيجه داده است.

 

    مشاهده اين مطلب : كوكتل مزوتراپي و بهترين برند كوكتل مزوتراپي

 

مزوتراپي به زبان ساده تكنيك تزريق مكرر دارو با مقدار بسيار كم در انواع لايه‌هاي پوست است. بدين طريق مي‌توان با تزريق، نتايج درماني مختلفي را به دست آورد.

از آنجايي‌ كه پوست، عضله، غضروف، استخوان و بافت‌هاي نرم بدن از لايه مزودرم (مياني) منشأ گرفته‌اند اين روش مي‌تواند براي درمان بيماري‌هاي مربوط به اين قسمت‌ها مفيد باشد.

مزوتراپي مو در كرج

براي اولين بار پزشكي فرانسوي در سال 1952 در اطراف گوش بيمار ناشنوايي داروي پروكائين را تزريق نمود و بيمار بعد از مدتي بهبود يافت. در سال 1958 اين كار به‌اصطلاح مزوتراپي نام گرفت و پزشكان متعدد فرانسوي از اين روش در بيماران مختلف استفاده كردند. به‌مرور اين روش در ساير نقاط جهان نيز مورد استفاده قرار گرفت و پزشكان با بررسي اين روش و كسب تجربه در مورد ساير بيماري‌ها نتايج مختلفي را گزارش كردند.

درنهايت در سال 2005 اين تكنيك به همه كشورها معرفي گرديد و مورد استفاده قرار گرفت به‌طوري‌كه در حال حاضر ازاين روش براي رفع انواع مشكلات مي‌توان استفاده نمود.

 

    مشاهده اين مطلب را از دست ندهيد : جشنواره تابستانه سامان اسكين

 

از اين روش براي مقاصد مختلف استفاده مي‌شود براي مثال: درمان بيماري‌هاي موضعي مختلف، دسترسي سريع و مستقيم به موضع هدف براي درمان فوري، استفاده از مقادير كم دارو براي درمان سريع‌تر بيماري‌هايي كه به دز كم‌نياز دارند به‌طوري‌كه در تزريق بين يك‌دهم تا يك‌شصتم مقادير خوراكي دارو مصرف شود، تزريق‌هاي پي‌درپي و مختلف به نقاط موردنظر كه مي‌توان حتي بين 100 تا 200 تزريق نيز در ناحيه صورت انجام داد.

مزوتراپي مو در كرج

مزوتراپي (mesotherapy)  به فرآيندي گفته ميشود كه انواع ويتامين ها ، مواد معدني ، مواد مغذي ، كوآنزيم و ... از طريق تزريق به لايه زير پوست سر وارد بدن شده . در ابتدا كمبود هاي ويتامين را به بدن رسانده و سپس باعث رفع مشكل در ناحيه تزريق شده  ميشود .

مزو مو :

مزوتراپي مو در كرج

اغلب افراد روزانه به طور متوسط 50 تا 100 تار موي سر خود را به طور طبيعي و به دليل ريزش از دست ميدهند ، اما اين ميزان از ريزش مو كاملا طبيعي است و نظر ظاهري هم به چشم نمي آيند .

از طرف ديگر بعضي افراد ممكن است دچار ريزش شديد موي سر يا لكه هاي طاسي يا كچلي شوند .

مزوتراپي مو در كرج

مزوي موي سر نتايج بسيار خوبي در درمان و ريزش مو حاصل مي كند ، چون در اين روش ، داروها مستقيما در محل ريشه مو و به مقدار لازم تزريق مي شوند .

مزوتراپي نه تنها به توقف ريزش موي سر كمك ميكند بلكه موجب رشد مجدد موهايي كه فوليكول هاي آنها زنده ولي خوابيده اند ميشود.

نتايج مزو مو :

بسياري از بيماران بعد از شروع درمان نتايج مثبتي را تجربه ميكنند ، با اين حال سرعت تاثير گذاري درمان به شدت ريزش مو و نحوه ي پاسخ بدن بيمار بستگي دارد.

مزوتراپي مو در كرج

زمان مشاهده ي نتايج درمان بين 2 تا 6 ماه ممكن است طول بكشد.

عوارض مزو مو  :

مزوتراپي عوارض به خصوصي ندارد فقط ممكن است كه منجر به كمي كبودي،درد ، ورم يا التهاب ناشي از ورود سوزن به پوست شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.