جوانسازي پوست در كرج

كلينيك زيبايي سامان اسكين,تزريق ژل, تزريق بوتاكس در كرج

جوانسازي پوست در كرج

۲ بازديد

جوانسازي پوست در كرج

جوانسازي پوست اولين مرحله براي رفع چين‌ و چروك و آسيب‌هاي پوستي است و زماني كه پوست چروك مي‌شود، در اصل زير پوست خالي و پوست دچار شكستگي مي‌شود كه براي درمان بايد بتوان تا حدي چروك‌ها را پر كرد. در اين وضعيت استفاده از كرم‌ها و درمان‌هاي موضعي قادر به كم‌ كردن عمق چروك نيستند و فقط مي‌ توانند از ايجاد چروك‌هاي جديد جلوگيري كنند. براي رفع چروك‌هاي به‌ وجود‌آمده نياز به درمان‌هاي سريع و تهاجمي‌تري مانند اعمال جراحي است.

براي حفظ جواني و شادابي پوست، دو راه كلي وجود دارد و جز اين دو هم راهي نيست.

    از پوست خود مراقبت كنيد و پيري را به تعويق بيندازيد. (پيشگيري)

    با استفاده از روش‌هاي درماني، نشانه‌هاي پيري را درمان كنيد. (درمان)

امروزه جوانسازي پوست در كرج با ليزر يكي از تكنيك هاي پرطرفدار نزد مردم به ويژه خانمها است. ليزر پوست در اصل تلنگري به سلول‌ها است تا آن‌ها را وادار به كلاژن‌ سازي كند. در استفاده از اين روش كه مي تواند يكي از بهترين و موثرترين روش هاي جوانسازي پوست باشد علاوه بر پرداخت هزينه و قيمت جهت جوانسازي پوست خود عمل بايد طي اين دوره از درمان‌هاي پايه‌اي اضافي مانند استفاده از انواع كرم‌ها هم كمك گرفت.

اكثر افراد نگران چين و چروك هاي پوست خود به دليل افزايش سن هستند روش هاي زيادي براي حل اين مسئله وجود دارد از قبيل لايه برداري شيميايي, ميكرودرم, ليزر و… اما يكي از بهترين روش هاي موجود براي افراد كه اولين بار استفاده شد هايفوتراپي ميباشد كه در سال 2009 مورد تاييد سازمان غذا و دارو قرار گرفت. به كمك هايفوتراپي يا  هايفو كه روش خارق العاده ايست كه باعث سفت شدن پوست ميشود و ميتوان با كمك امواج و فركانس هاي بالا به جوانسازي پوست دست يافت.

تزريق ژل

 

كه از ديگر روشهاي جوانسازي ميتوان به جوانسازي پوست در كرج به روش ژل اشاره كرد كه اگر افراد از ژل‌ هاي طبيعي‌ تر مانند كلاژن‌ و اسيد هيالورونيك به جاي ژل پلي‌آكريل آميد يا اينترفال استفاده كنند هم از نظر هزينه تقريباً با مزوتراپي برابر است و نكته مهم در اين روش اين اسن كه در اين نوع درمان‌ها فقط نقاط خاصي مانند خط لبخند (خط نازولبيال) پر شده است، در حالي ‌كه در مزوتراپي كل صورت (پيشاني، دور چشم، خط لبخند، كنار چانه و غيره) پوشش داده مي‌شود و به دليل اين همگوني نتيجه بهتري از تزريق به دست مي‌آيد. در ضمن در مزوتراپي خود بدن براي رفع چروك‌ها فعال مي‌شود اما در ژل‌ها با يك جلسه تزريق جاي چروك با ژل پر مي‌شود.

و يا درمان‌هاي تركيبي در رفع چروك‌ها و آسيب‌هاي پوستي نتيجه مطلوب‌ تري خواهند داشت. به طور مثال براي فردي كه به دليل آكنه، پوستي نا‌صاف و پر از فرو رفتگي دارد، ابتدا از روش ميكرودرمابرژين استفاده مي‌شود و بعد از لايه‌برداري با تزريق دارو در مزودرم (لايه مياني پوست) مزوتراپي انجام مي‌شود. مزوتراپي باعث آغاز فعل و انفعالاتي مانند توليد مثل سلول‌ها در پوست مي‌شود و به اين شكل سلول‌هاي جديد توليد شده، سلول‌هاي قديمي به صورت لايه‌اي مرده با روش ميكرودرمابرژين برداشته مي‌شوند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.