تزريق ژل در كرج

كلينيك زيبايي سامان اسكين,تزريق ژل, تزريق بوتاكس در كرج

تزريق ژل در كرج

۱ بازديد

تزريق تخصصي ژل رووفيل اولترا يك سي سي براي حجم دهي گونه ها 

  
مركز تخصصي پوست و مو سامان ارائه دهنده خدمات تزريق ژل در كرج مفتخر به ارائه خدمات تزريق ژل و خدمات جوانسازي پوست كرج ليزر رفع موهاي زائد در كرج , بوتاكس دركرج,  خالبرداري در كرج و ليفت پلك در كرج , ميكرونيدلينگ در كرج مي باشد .تماس با مركز پوست و مو سامان اسكين : 09123549208 


تزريق تخصصي ژل رووفيل اولترا يك سي سي با ماندگاري حدود 18 ماه براي حجم دهي گونه و زاويه سازي فك صورت و چانه
 

همواره زيبايي چهره براي اكثر افراد مهم است از همين رو بيشتر خانوم ها و برخي از آقايان براي زيباتر شدن صورت به رفع نواقص چهره مي پردازند به عبارتي ديگر بهترين گزينه براي حجم دهي به لب ها و گونه تزريق ژل و فيلر مناسب مي باشد. به طور كلي با افزايش سن و ايجاد خطوط ريز بر سطح پوست و چين و چروك‌ هاي ريز و درشت بر روي صورت، افراد بسياري به فكر برطرف كردن اين چين و چروك‌ ها مي‌افتند و معمولا اولين و موثرترين گزينه درماني در اين مواقع، تزريق ژل و فيلر هست.
امروزه انواع محصولات حجم دهنده و پركننده و فيلرهاي متنوعي طراحي و توليد شده كه هر كدام از اين فيلرها ويژگي‌ها و كاربرد هاي مخصوص به خودش رو داره و ميتونيد با كمي تحقيق و پرس و جو بهترين و مناسب ‌ترين ژل، فيلر و پركننده رو براي جوانسازي پوست خود انتخاب كنيد.
ژل رووفيل اولترا نوعي پركننده پوستي هست كه به دليل داشتن فناوري نوآورانه، داراي عملكرد عميقي بوده و با هدف اصلاح چين و چروك مياني و عميق پوست و ليفت صورت، به عميق‌ترين لايه پوستي تزريق ميشود و ماندگاري طولاني مدتي دارد. ژل رووفيل اولترا يك سي سي با ماندگاري حدود 18 ماه براي حجم دهي گونه و زاويه سازي فك صورت و چانه بهترين گزينه است.

 

ژل رووفيل اولترا

ژل هاي رووفيل يكي از پر كننده ‌هاي ساخت كشور كره مي باشد كه در سه مدل پلاس، فاين و اولترا طراحي و توليد مي‌شود.اين محصول به عنوان ژل يا پركننده پوستي براي جوانسازي و بازسازي پوست، طراحي و توليد شده و به طرز چشمگيري باعث بازسازي پوست ميشود و تمام توقعاتي كه از يك ژل يا فيلر داريد رو برآروده ميكنه.
ژل رووفيل حاوي مواد ايمن و بي خطر مي باشد و از تركيباتي كه دقيقا مشابه با مواد طبيعي موجود در بدن هست، ساخته شده و به همين دليل، اثربخشي فوق العاده ‌اي بر روي پوست دارد. بنابراين اگر به دنبال يك روش مطمئن براي ليفت صورت بدون جراحي و از بين بردن چين و چروك هاي صورت با ظاهري كاملا طبيعي هستيد، استفاده از ژل رووفيل ميتواند گزينه مناسبي براي شما باشد.

كاربرد هاي ژل رووفيل اولترا

ژل رووفيل اولترا با تنظيم كلاژن درون زا و اسيد هيالورونيك، باعث افزايش سفتي و ليفت پوست صورت ميشه و كمك ميكند تا پوستي فوق العاده جوان و شاداب داشته باشيد. ژل رووفيل، داراي خاصيت تك فاز و دو فاز هست و به همين دليل داراي غلظت يا ويسكوزيته بالايي نسبت به ساير فيلرها و پركننده‌ها هست، خاصيت ارتجاعي بيشتري داره و همين ويژگي باعث شده تا ماندگاري بيشتري هم داشته باشد.
اين ژل محصولي از كمپاني  Caregen كره جنوبي است. فوايد زياد و تكنولوژي پيشرفته اين ژل ، موجب مي شود كه نقصان و چروك هاي موجود به روي پوست از بين رفته و يا در موارد خيلي حاد كه چين و چروك بسيار عميق و كهنه هستند ، موجب كمرنگ شدن آن ها شود. وجود هيالورونيك در اين محصول ، باعث طول عمر و ماندگاري بالاي آن مي شود و نتيجه اي كه پس از درمان خواهيد گرفت بسيار چشم گير و قابل توجه است.  

 

 

ماندگاري ژل رووفيل اولترا

اثر و ميزان ماندگاري اين ژل به عواملي مثل عمق چين و چروك، نوع تزريق ژل، جنس پوست و ميزان ژلي كه تزريق مي شود وابسته است. قيمت مناسب، كيفيت بالا، داشتن مجوز عواملي براي محبوب بودن اين ژل در بين پزشكان و مصرف كنندگان آن است. ژل رووفيل اولترا اثرات مستقيم و چشمگيري را بر روي توليد كلاژن و تبديل و ساختن هيالورونيك اسيد در فيبروبلاست هاي انساني و پايداري زيادتر در مقابل آنزيم ها را نمايان ساخته است كه نشان از دوام و پايداري بسيار زياد آن در بافت و اندام هاي تزريق شده دارد و با به كارگيري مواد و آميزه هاي فعال خود سبب ترميم و كاهش خطوط و چين هاي صورت،جوان سازي و شادابي و نرمي پوست و چهره اي زيبا و جوان و طبيعي را براي فرد به ارمغان مي آورد.

ناحيه هاي مورد تزريق ژل رووفيل اولترا

ژل رووفيل اولترا را مي توان در بسياري از نقاط صورت استفاده نمود، با تزريق اين ژل، كه تا عمق لايه ي زيري پوست انجام مي شود ، چين و چروك هايي كه بسيار كهنه شده و به شكل عميق و ضخيم به چشم مي آيند را مي توان بهبود بخشيد. اما مي توان گفت استفاده از اين ژل بر روي گونه ها و صورت كاربرد بسياري دارد به طوريكه ژل رووفيل اولترا يك سي سي با ماندگاري حدود 18 ماه براي حجم دهي گونه و زاويه سازي فك صورت و چانه بسيار مناسب است.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.