تزريق تخصصي ژل نوراميس deep براي حجم دهي لب ها

كلينيك زيبايي سامان اسكين,تزريق ژل, تزريق بوتاكس در كرج

تزريق تخصصي ژل نوراميس deep براي حجم دهي لب ها

۱ بازديد

تزريق تخصصي ژل نوراميس deep براي حجم دهي لب ها 

 

 

مركز تخصصي پوست و مو سامان ارائه دهنده خدمات تزريق ژل در كرج مفتخر به ارائه خدمات تزريق ژل و خدمات جوانسازي پوست كرج ليزر رفع موهاي زائد در كرج , بوتاكس دركرج,  خالبرداري در كرج و ليفت پلك در كرج , ميكرونيدلينگ در كرج مي باشد .تماس با مركز پوست و مو سامان اسكين : 09123549208 


تزريق تخصصي ژل نوراميس deep براي حجم دهي لب ها

به مرور زمان و با گذشت سن پوست صورت نيز همچون ساير اعضاي بدن دچار فرسودگي و چين و چروك مي شود از همين رو روش هايي همچون تزريق ژل، تزريق بوتاكس و ... براي رفع چين و چروك و حجم دهي تخصصي لب و گونه ها بسيار موثر است. به عبارتي ديگر براي تزريق ژل به نقاط مختلف صورت مخصوصا لب ها و گونه ها ماندگاري و كيفيت ژل مهم است.در حال حاضر انواع ژل ها و فيلر ها براي تزريق در كلينيك هاي پزشكي استفاده مي شود اما كيفيت ژل در تزريق تخصصي موثر است.
اسيد هيالورونيك ماده‌اي است كه به طور طبيعي در بدن توليد مي‌شود و وظيفه‌اش حفظ رطوبت، استحكام و انعطاف‌پذيري پوست است. عوامل محيطي مانند قرار گرفتن بيش از حد در معرض نور آفتاب و فرآيند طبيعي بالا رفتن سن باعث مي‌شود تا سطح اسيد هيالورونيك بدن كاهش پيدا كند؛ بنابراين پوست خشك ‌تر و نازك‌ تر شده و نرمي و انعطاف ‌پذيري خود را از دست مي‌دهد. در نتيجه پوست دچار خطوط و چين و چروك مي‌شود. همچنين كاهش حجم صورت باعث به هم خوردن هارموني چهره مي‌شود.يكي از ژل هاي مرغوب و با ماندگاري بالا جهت تزريق تخصصي، ژل نوراميس deep  مي باشد كه جهت حجم دهي لب ها تزريق مي شود.
كلينيك سامان اسكين با استفاده از روش هاي تخصصي در زمينه زيبايي پوست، مو و ... و فعال در زمينه هاي تزريق ژل در كرج،تزريق بوتاكس در كرج،جوانسازي پوست و ... اقدام به تزريق تخصصي ژل نوراميسdeep  براي حجم دهي لب ها نموده است از همين روبراي حجم دهي تخصصي لب ها با ماندگاري بالا مي توانيد به كلينيك سامان اسكين مراجعه فرماييد.

 

ژل نوراميس چيست؟

به طور كلي مي توان گفت ژل نوراميس يكي از بهترين محصولات براي درمان چين و چروك‌هاي متوسط و عميق، حجم دادن به صورت و جوانسازي پوست مي‌باشد. محصولات نوراميس توسط لابراتوار Medytox توليد مي‌شوند. اين لابراتوار در واقع توليد كننده سم بوتولينوم نوع A يا نورانوكس مي باشد كه بر اساس تكنولوژيSHAPE   ساخته مي‌شود. فرآيند توليد اين محصول منحصر به فرد است و در دو مرحله پيوندسازي و تصفيه انجام مي‌شود.

 

انواع ژل نوراميس

نوراميس مزو (Neuramis Meso)، نوراميس ليدوكائين (Neuramis Lidocaine) و نوراميس لايت ليدوكائين (Neuramis Light Lidocaine) : اين ژل‌ها داراي ذراتي بسيار كوچك هستند و براي اصلاح خطوط بسيار نازك و سطحي به كار مي‌روند. هر سه اين ژل در قسمت بالايي لايه درم تزريق مي‌شوند و هدف آن‌ها اصلاح و درمان خطوط سطحي مانند خط اخم، خط خنده و خطوط اطراف بيني و دهان است.
نوراميس ديپ (Neuramis Deep) و نوراميس ديپ ليدوكائين (Neuramis Deep Lidocaine) : اين دو ژل داراي ذراتي متوسط هستند و در ناحيه مياني دِرم تزريق مي‌شوند. از اين دو تزريق ژل براي درمان نواحي ميان‌ابرو، خطوط اطراف دهان و حجم دهي تخصصي لب‌ها استفاده مي‌شود.

 

درباره ژل نوراميس ديپ

ژل نوراميس ديپ توليد كشور كره جنوبي و داراي استاندارد هاي بين المللي مي باشد و ماده اصلي اين فيلر، هيالورونيك اسيد است و در همه ي نقاط صورت به عنوان پركننده و حجم دهنده نظير لب ، گونه ، خطوط اخم و خنده ، چين و چروك با ماندگاري بالا تا 12 ماه استفاده مي شود.
كلاژن و هيالورونيك دليل اصلي جوان ماندن پوست و خاصيت كشساني آن هستند كه به طور طبيعي در پوست همه افراد وجود دارند. ولي به مرور زمان با افزايش سن يا صدمات وارده به پوست، ميزان توليد آن ها كاهش مي يابد در نتيجه شاهد چين و چروك در پوست هستيم. در نتيجه در ژل هاي درماني از هيالورونيك اسيد استفاده مي كنند تا كشساني و جوانسازي پوست تقويت شود.هيالورونيك اسيد براي تمام نواحي صورت به عنوان پركننده و حجم دهنده گونه، لب، خطوط اخم و خنده مورد استفاده قرار مي گيرد و از ماندگاري خوبي برخوردار است.
ژل نوراميس پركننده و حجم دهنده قوي، ساخت كشور كره جنوبي مخصوص لب و خط خنده تهيه شده است. در تركيب اين نوع از ژل ها از هيالورونيك اسيد استفاده شده است.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.